lauantai 8. lokakuuta 2016

Perjantain apuliikkeet

Eilen alaselkä edelleen jumissa boxkyykkyjä:

Lämmittelyt + 5x60 5x70 5x80 2x5x85 5x65
Julletusta 5x5x85
Kapeapenkki lämmittelyt + 2x5x50 3x5x55
Lankkupenkkiä 4x55 4x60 4x65 2x70
Pullover 5x5x10-20
Ojentajataljaa 5x5x20-35
Hauista taljassa 5x5
Pari vatsaa
Venyttelyä

Huhheijjjaaa parhaillaan etsin netistä hyviä venytyksiä lonkankoukistajan seudulle ja alaselälle. Boxkyykyt menivät ihan kivasti joo, mutta jullea olis ollut 5x5x85-105 eikä kyllä kyennyt laittaa yhtään painoa lisää. Ihan pahin liike jumiselle tuo julle! Nyt pitää saada jumit pois ennen seuraavaa kyykkytreeniä tai tilanne ei ainakaan tästä parane. Hieroja on vasta 1,5 viikon päästä kevyellä viikolla.
Kapeassapenkissä muisteltiin vähän tekniikkaa ja kaikki sarjat/toistot tulivat tehtyä, vaikka savolaisittain kapeapenkki joskus vähän "kehtuuttaakin" kun se on niiin raskasta. Lankkupenkissä odotin 3x70kg, mutta piti tyytyä tällä kertaa kahteen toistoon, ihan jees ojentajajumppa siitä huolimatta. 

Nyt palautellaan kroppaa (syöden hyvin) ja venyttelen lonkankoukistajat auki saunaa odotellessa. Pokka pitää alkaa kohta jei! Maanantaina palaillaan...

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Jos ei meinaa jumit pelkällä lihashuollolla kadota, niin käy ihmeessä osteopaatilla! Ite kävin viime joulukuussa juuri kipuilevan alaselän vuoksi. Silloin auottiin selkä/lantioseutu kunnolla ja sain vielä kotiin lonkankoukistajien venytysohjeet. Sen jälkeen ei ole alaselkäjumi vaivannut, vaikka treeni on koventunut koko ajan. Kuopion Osteopatia on siinä Niiralan uimahallilla, ajan saattaa saada jo samalle viikolle. Eikä tämä oo mikään maksettu mainos vaan suosittelen lämpimästi ihan omien kokemusten perusteella. :)
    T. Hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, pidän tuon varmasti mielessä! Katson vielä miltä kevyen viikon jälkeen tuntuu ja sitten mietiskelen jatkosuunnitelmia. :)

      Poista