perjantai 25. maaliskuuta 2016

Kiirastorstain vedot ja pitkäperjantain apuliikkeet

Torstaina lievässä päänsäryssä maastavetoja ennen iltavuoroa:

Lämmittelyt + 4x95 3x100 3x105 3x110 3x4x100
Kyykkyä tanko niskassa, lämmittelyt + 5x60 5x70 5x75 2x5x80
Penkkiä pysätyksillä, lämmittelyt + 4x50 4x55 3x4x60
Venyttelyt

Veto meni oikeastaa paremmin kuin mitä olin ajatellut. Pyllyä toki vähän kiristi, mutta vedot pysyivät kasassa ihan hyvin (kun malttoi jaloilla vetää...), 3x110 oli parempi kuin viime viikolla.
Penkki oli kevyttä ja jee, uudet enkkasarjatkin tuli tehtyä 60 kilolla. Aika laimee aloituspaino olisi seuraaviin kisoihin, joten täytynee keksiä jotain muuta... Tässä LINKKI viimeiseen penkkisarjaan.

Pitkänäperjantaina koko poppoolla iloisesti salille ja minulla oli vuorossa apuliikepäivä eli:

Boxkyykyt, lämmittelyt + 5x60 5x70 3x5x80
Jullet, lämmittelyt + 5x80 5x90 3x5x100
Kapeapenkki, lämmittelyt + 5x47,5 5x50 5x52,5 5x55
Vatsaa, alataljaa kevyesti
Venyttelyt ja rullailut

Aika kevyesti sujui, vaikka olikin kolmannen treeniviikon viimeinen treeni. Penkkikin oli melko kevyttä, olisi voinut olla enemmänkin rautaa ohjelmassa...tosin nyt en tehnyt torstaina paitapenkkiä (ajattelin kyllä vielä yhden paitapenkkitreenin tehdä ennen klassisia voimanostokisoja). Jullet kuulemma tuppas menemään vähän liian alas jopa, asia korjattu. 

Ohjelma on ollut kovin mitä tähän mennessä on ollut, mutta se meni heittämällä läpi! Kroppa alkaa tottumaan aina vähän enemmän kovempaan treeniin, sen huomaa kun palautumisaika on nykyään paljon lyhyempi. Tekniikat ovat pysyneet hallinnassa koko ajan enkä enää viitsi olla paskahousu eli vähän asennettakin on tullut esim. valmentaja tarjoutuu varmistaan, vastaus: "EI TARTTE, aika noloo olis!!". 
Ensi viikolla on kevyt viikko (blaah), mutta minä tiedän "voima kasvaa levossa" eli ensi viikon jälkeen vähän voimakkaampana salille taas jumpalle! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti