tiistai 2. elokuuta 2016

Peruskuntokauden ekat treenit

Pienimuotoisen listojenyön jälkeen oli oikein mukava lähteä maanantaina kyykkäämään. Joka paikkaa kolotti jo valmiiksi, mutta onneksi valmentaja oli tehnyt taas ihan lällyn ohjelman.

Kyykyt, lämmittelyt + 6x65 5x70 3x5x75 ps 5x85
Polvenaltaveto 5x5x75
Raakarinnalleveto 5x40 3x3x40
Venyttelyn yritystä (joka paikkaan sattui eikä mikään kohta juuri venynyt)

Huh! Oli siinä ihan tarpeeksi kuitenkin. Rinnallevedoissa rupesi hyydyttää ja alaselkä tuntui jännälle joten lyhensin sarjaa. Ps=polvisiteet eli rupean opettelemaan vähän enemmän tuota varustepuolta. Ainut vaan että siteiden laittamiseen menee kaikki voimat.. No harjoitellaan.

Tiistaina päätin kuitenkin verrytellä vähän penkkilihaksia.

Lämmittelyt + 2x6x50 5x52,5 5x55 6x50
Sjmv 6x40 3x5x50
Pystypunnerrus istuen tangolla 4x6x25-30
Alataljaa 4x6 ranskalainenpunnerrus kp 4x6x7-10kg
Venyttelyä

Ihan hiki tuppas tulemaan penkatessa! Kevyttä kuitenkin oli ja hyvälle tuntui, mukavan kevyt aloitus. Nyt lähdettiin mökkeilemään Pohjois-Karjalaan. Saadaan lainata tätini mökkiä. Jospa saisin talviturkin heitettyä samalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti