lauantai 13. tammikuuta 2018

Paitapenkkiä ja apuliikkeitä

Torstaina salille rohkein mielin penkkipaidalla treenaamaan. Olo oli jo valmiiksi tuhti joten arvelinkin ettei 100kg riitä ihan rinnalle laskuun.
Otin raakana 70kg asti --> paita: 90kg lasketutui n. 0.5cm, 100kg 1cm, 110kg ja 115kg edelleen kaukana... No tankoon 120kg jonka olin arvellut tulevan rintaan vaan ei. 125kg...ei. 130kg ei vieläkään aivan, mutta otettiin 130kg toisen kerran ja KAPPAS rinnassa kävi! Ja nousi muuten vielä ylöskin, aika jees hommeli. Kiva tunne kun rauta lähte liikkumaan ja itsekin tunnen, että tää nousee vaikkakin hitaasti mutta varmasti.
Ainut probleema on pyllypuoli. Tuossa hieman tiukassa nostossa perse pääsi nousemaan. No tuskinpa kisoissa tarvitsee laittaa 130kg tankoon, kun 10kg vähemmän riittää ja sehän nyt ei ole paino eikä mikään... 

Tässäpä video nostosta: LINKKI ja huippuporukka varmistamassa.

Muista samalla seurata Juankosken Punnerrusta instagramissa! :)

Perjantaina perusjutut eli boxille vikat 2x4x100kg ja jullet 2x4x110kg sekä kapeaa penkkiä 2x3x65kg ja 2x3x60kg, vähän ojentajataljaa sekä hauista. Säästelin apuliikkeissä kun oikea ranne kiukkuilee eli en tehnyt pulloveria. Juu kyllähän nuo ojentajat olivat ottaneet osumaa eilen! 

Kyykyissä ja julleissa kokeilin uutta otetta tangosta eikä se hassumalta tuntunut ollenkaan. Siinä ei ranne pääse vääntymään niin paljon kuin normiotteella. Tuntui muutenkin, että yläkropan sai aika kivasti otettua pakettiin kun ei tullut niin sietämätöntä kipua. Kokeillaan ja katsellaan.

Ensi viikolla kevennellään. Tarkoitus on myös käydä kisavaakalla ja verrata sen lukemaa meidän toiseen vakaan. Mun luottovaakahan sanoi itsensä irti juuri ennen viime kisoja... Diettiä pukkaa mutta onneksi tässä nyt ei puhuta useista kiloista (hope so...). 
Palaillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti