tiistai 7. kesäkuuta 2016

Uusi treeniviikko

Viikonloppuna tuli vähän hurjasteltua tyttöjenillan merkeissä, mutta se ei maanantaina juuri enää painanut kyykätessä.

Lämmittelyt + 4x80 4x85 3x90 3x95 2x100 3x3x90
Suorinjaloinmave 4x50 4x60 4x65 2x4x70 4x60
Raakarinnalleveto 4x5x40
Vatsaa, venyttelyä

Kevyttä oli ja olisin halunnut kyykätä enemmänkin, mutta ei kuulemma saanut. Tylsimys valmentaja oli mukana. Syvyydestä meinaa jäädä uupumaan, koska lantion seutu on hieman jumissa venyttelyn puutteesta johtuen. Silloin kun liikkuvuus on OK kyykytkin tulevat syyvyyteen lupsahtaen.

Penkkiä tiistaina

Lämmittelyt + 4x55 4x57,5 3x60 3x62,5 2x65 3x60 4x55
Pystypunnerrus tangolla istuen 4x30 4x4x35
Ojentajataljaa 4x5
Alataljaa 5x5x37,5-45
Hauista, vatsaa ja yläselän viputtelua
Venyttelyt

Penkki oli sellaista jähmeää, mutta vaikka vasen lapa ja käsivarsi ovatkin olleet kipiät niin ei se nyt penkatessa tuntunut. Pitää ottaa sellainen asenne, että sillä se lähtee millä on tullutkin!!

Ohjelma mukailee edellistä ohjelmaa ja omaa tuntumaa. Penkissä varsinkin ei osaa yhtään sanoa ennen kuin tangon laskee rintaan miltä oikeasti tuntuu ja nouseeko ylös. Fiilis on joka tapauksessa HYVÄ ja treeni maistuu. Palaillaan! 

4 kommenttia:

  1. Hei, hienoa kuulla että treenit alkaa taas sujumaan ja fiilis on hyvä!! :) ihan uteliaisuuttani kysyn kun noita omia treenejäni ja salilla vietettyjä tunteja olen miettinyt niin kauan sulla menee yleensä että saat päivän treenit tehtyä? :)

    Mirvis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 2-3 tuntia. 1h pääliikkeen kanssa. Joskus jos on esim. töihin meno saatan reippaasti tehdä (alle 2h), mutta vedossa ja kyykyssä menee silti se tunti. Alkaa se aurinko paistaa risukasaankin!

      Poista
  2. En oo siis ainoa ketä lähes "asuu" salilla, hyvä.. lohduttava tieto :D

    Mirvis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tosiaan oo! Oon vaan niin tottunut jo alusta asti, että siellä salilla menee aikaa niin en osaa edes ajatella jotta tunnin jumpalla saa mitään aikaiseksi. :D

      Poista