maanantai 20. kesäkuuta 2016

Kyykkyä ja penkkiä

Kävin jo sunnuntaina tekemässä kyykkytreenin pois alta, kun oli vapaapäivä.

Lämmittelyt + 3x90 3x95 3x100 2x105 1x107,5 2x3x90
Suorinjaloin maastaveto 4x4x65
Raakarinnalleveto 4x4x40
Vatsaa, yläselän jumppaa, etukyykky 3x10x20
Venyttelyt, rullailua

Kyykyissä syvyydessä olisi välillä vähän sanomista, mutta kun oikein keskittyy niin kyllä se sinne syvyyteen menee eli vika on varmaan omassa päässä. Suht pystyyn näyttäis ja tuntuis kyykyt tulevan eli ei oo myöskään julleteltu.
Yksin tein treenin ja omalla tuntumalla, valmentajan mielestä ilmeisesti liian kovasti ja minusta taas tuntui liian kevyeltä! LINKKI 3x100kg

Maanantaina arvelin kokeilla taas paitapenkkiä. Jari oli tehnyt oman jumppansa jo päivällä, joten hän pääsi illasta vielä valmennushommiin.

Raakapenaa, lämmittelyt + 5x50 4x55 3x60 (stopilla)1x65
Paidalla kelluttelua 3x70 3x75 rintaan 1x77,5 1x80 1x85 1x90 1x80
Raakana vielä 2x60 3x55 4x50 6x40
Pystypunnerrus tangolla istuen 4x4x30
Ojentajia ylätaljassa, hauista käsipainoilla ja vatsoja
Venyttelyt

Ensimmäinen onnistunut paitatreeni takana ja kevyttä oli! Pysäyttämistä pitää vielä harjoitella, koska 9.7. on Sotkamossa rantapenkkarit joissa pitäisi paidalla nostaa jotain. En sen suurempia paineita ota, kunhan yksi nosto edes onnistuisi ja tämän päiväisen treenin perusteella voisin jopa odottaa näin käyvän. Mutta sehän nähdään sitten kisoissa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti