perjantai 17. kesäkuuta 2016

Apuliikkeet

Perjantain jumppaa

Boxkyykyt, lämmittelyt + 4x80 4x85 4x90 4x85
Jullet, lämmittelyt + 4x100 3x4x105
Jalkaprässiä, yläselän kevyttä jumppaa, vatsaa
Lankkupenkkiä 5x45 5x50 4x55 4x57,5 3x4x60
Venyttelyt, rullailut

Kyykyt ja jullet menivät normaaliin tapaan. Kapeaapenkkiä aloitellessa tuntui oikeaa lapaa kovasti kiristävän ja päätin kokeilla varovasti lankkupenkkiä, koska se ei niin yläselkään kävisi vaan ojentajiin. Tiistaina Mervi sitä suositteli tekemään ja ajattelin lisäillä lankkupenkkiä ohjelmaan pikkuhiljaa. Tänään oli hyvä päivä aloittaa, koska halusin tosiaan varoa yläselkää. Töissä on ollut taas istumatyötä, joka kiristää oikeaa lapaa ja hartiaa tosi ikävästi. Pidin painot maltillisina, vaikka ne eivät juuri painaneet eivätkä tuntuneet missään. Yritän jatkossa jotenkin yhdistellä kapeanpenkin ja lankkupenkin, mutta nyt keskityn palauttelemaan yläselän ensi viikkoa varten. On taas rullailtu ja pallolla hierottu sekä venytelty jalkojakin auki, että kyykyssä ei junnais syyvyyden kanssa. Pitänee kuitenkin vielä viikonloppuna pitää salilla lihashuoltojumppa.


Mun apuvalmentaja. :)

Ensi viikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti