lauantai 11. kesäkuuta 2016

Maastavetoa Kotkassa ja apuliikkeitä kotona

Viimeisiä päiviä ensimmäisestä kesälomapätkästä viedään ja onhan tässä ehditty kaikenlaista touhuamaan. Käytiin tässä parin päivän reissu Kotkassa ja siinä sivussa ehdittiin toki myös treenata Karhuvuoren salilla. Näppärä sali ilman turhia härpäkkeitä! Jarin valmentaja Kari Kurko oli seuraamassa meidän jumppia ja Emmi tietysti apuvalmentajan roolissaan.
Pyllyä kiristi niin otin vähän kevyemmin, vielä on kuitenkin kaksi kovaa treeniä jäljellä ennen kevyttä viikkoa. 

Maastaveto, lämmittelyt + 3x95 3x100 3x105 2x110 3x3x90
Kyykkyä jalat kapealla tanko niskassa, lämmittelyt + 4x70 4x80 2x4x85
Merkkipenaa, lämmittelyt + 3x50 3x55 3x60
Venyttelyä

Kyllähän se takapuoli siitä lämpeni vedossa, harmitti kun en enempää vetänyt...säästellään nyt sitten. Kari Kurkon mukaan veto näytti kaiketa ihan siltä kuin pitää. Kapeassa kyykyssä tuli vähän sanomista ja tiedän sen itsekin ettei se meikäläisen vahvuuksiin kuulu. Sain Karilta kyykkyvinkkiä ja kokeillaan jatkossa ottaa vähän uutta treeniliikettä pikkuhiljaa mukaan. Olen tottunut kyykkäämään jalat leveällä ja voima on tullut vähän eripaikkaan kuin kapeassa kyykyssä eli enemmän lantion seudulle kuin pelkästään jalkoihin.
Merkkipena oli muuten aika jees! Uskalsin jopa ottaa 3x60kg ja kevyttä oli.

Meidän Emmi innostui Karhuvuoren salilla olleesta painnostajatytön kuvasta hetkellisesti ja pääsi mestarien valmentajan oppiin. 2,5 kilon tekniikkakiekot puukepin päihin ja eikun kyykkäämään!


 Maretariumissa riitti Emmille katsottavaa ja itselle myös.

Ruokaa odotellessa....ei varmaan tarvitsisi erikseen sanoa, että ollaan syöty hyvin viime päivinä.

Paluumatkalla käytiin Kouvolassa Tykkimäellä. Piti lähteä Emmin seuraksi joihinkin laitteisiin, äiti oli muuten aika NOLO...

Tänään käytiin kotisalilla jumpalla

Boxkyykkyä, lämmittelyt + 4x70 4x80 3x4x85
Jullea, lämmittelyt + 4x90 4x100 2x4x105
Kapeaapenkkiä, lämmittelyt + 4x45 4x50 2x3x55 2x5x45
Jalkaprässiä, hauista, yläselän viputtelut
Venytteyt, rullailut

Pyllyä meinas taas kiristää ajomatkan jäljiltä julletellessa. Kapeassapenassa on voimat hävinneet jonnekin, kuulemma ihan normaalia kun ei ole peruskuntokautta alla vaan kisakunnon jälkeen suoraan voimakaudelle. Enpä tiiä... Paitsi sen tiedän miltä tuntuu, jos olisi pitkät kädet ja tankoa joutuisi punnertamaan puolessa välissä nostoa pelkillä käsivoimilla. Normaalisti tarvitsen ojentajia vain vähän loppuojennukseen, suurin työntö tulee pelkästään yläkropalla. Jari mä siis tiedän miltä susta tuntuu... :D

2x65kg alkuviikon treeneistä. Nyt muuten rusahti rintaranka oikeasta kohdasta, joten jospa tämä tästä ja pääsis taas oikeaan treenimodeen penkin suhteen myös. 

Huomenna heppaillaan ja maanantaina kyykätään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti