maanantai 7. toukokuuta 2018

Treeni jatkuu

Jeps. Niin se piti uusi ohjelma eilen aloittaa ja matka jatkuu kohti syyskuuta ja sm-rajan tekemistä. Haikealta tuntuu jättää kesän kisat väliin, mutta penkkiä tarvitsee treenata välillä.
Kävin eilen tekemässä kyykkyä työpäivän ja seuran kevätkokouksen jälkeen:

Raakana 95kg asti vitosia ja polvisiteillä 5x110 2x5x117,5 3x125 3x130 2x4x120
Polviin vetoja 4x4x80-90kg raakarinnalleveto 5x5x40 vatsaa

Huh...olipa pehmeitä kyykkyjä! Tauon jälkeen tuntuvat kyykyt vähän "hassuilta". :D Jospa ne siitä alkaisivat lutviutua kunhan pito palaa kroppaan. Paineettomaan tilaan on hankala saada painetta... Vikat sarjat olivat parhaat, joten tekeminen on paras lääke tähänkin vaivaan. Mulla olis tarkoitus vetää polvisiteillä niin pitkään kuin mahdollista tässä jaksossa, tekniikasta ei kuitenkaan tingitä eli kyykyn pitää näyttää kyykyltä! Kunhan nyt ens alkuun selviän hengissä.

Penkkiä tänään töiden ja punttikerhon jälkeen ja noh, onhan se kun eiliset kyykyt painaa..kevyt ohjelma paperilla vaan kyllähän se tuntuu. Painot ovat 55kg-65kg tässä jaksossa, so boring...peruskuntoo peruskuntoo...
Apuliikkeet pystypunnerrus 4x6x30-35 alataljaa 4x6 ranskalainenpunnerrus 4x6 vatsoja

Olin ihan unohtanut meidän reissun Helsinkiin katsomaan Metallicaa keskiviikkona eli salille pääsen vasta perjantaina. Huoh. Kai se on mentävä kerta liputkin hommattiin vuosi sitten...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti