tiistai 3. tammikuuta 2017

Varovaista aloittelua.

Uusi "treeni"ohjelma on aloiteltu. Jep jep, aikalailla sama kuin ihan ensimmäinen ohjelma, jonka Jari on tehnyt mulle...tässä on vaan vähemmän painoja. Vaan minkäs teet, jos haluan vielä kyykätä ja ehkä jopa vetää niin hissunkissun mennään tämä alku, jotta selkä pääse paranemaan ja palautumaan. Eli maanantaina tein kyykkyä 3x5x50 ja sitten rinnallevetoa 40kg:lla sekä kahvakuulan heiluttelua. Kroppa tykkää kun saa kokonaisvaltaista liikettä, sitä on nyt puuttunut viime aikoina. 

Tiistaina penkkivä:

Lämmittelyt + 5x60 4x62,5 4x65 4x67,5 3x70 1x72,5
Jalat ilmassa 5x55 5x57,5 2x5x60 
Pystypunnertus tangolla istuen 5x30 4x35 4x37,5 3x4x40
Ranskalaiset niskan takaa mutkatangolla 4x5x7,5-12,5
Ranskalaiset maaten 4x5x22,5-27,5
Kulmasoutu tangolla 6x5x40-60
SJMV 5x5x40-50
Hauista mutkatangolla 4x5x17,5-25 kp 3x5x10
Vatsoja voimapyörällä polvet massa
Venyttelyä

Penkki kyllä kulkee, mutta olisiko vaikka ensi viikolla aika vähän keventää... Otin ihan vaan omaa mieltä piristämään 72,5kg. Ensi viikolle on myös hieronta tiedossa, joten ehkä tuota passaa keventää treeniä ennen paitanostoja.

Mistä lie jumin tehnyt vasempaan takareiteen vaikkei niitä ole treenattukaan vai siksikö juuri? Pitää tässä yrittää vähän rullailla sitä illan ratoksi auki. Torstaina sitten maastavetoja, melko jännää kun penkkipainot onkin isompia kuin vetopainot. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti