perjantai 15. heinäkuuta 2016

Kevyttä jumppailua

Maanantain epäonnistuneen kyykkypäivän jälkeen kokeiltiin raakapenkkiä merkeistä. Ei oikein lähtenyt...tosi tahmeaa. Annan itselleni anteeksi, olihan viikonloppuna penkkikisat ja vaikka nostinkin paidalla pikkupainoja niin kai se johonkin otti kuitenkin. Anne varmisti, Jari katsoi nostot ja antoi merkit...pitkät merkit.

Lämmittelyt + merkeistä 1x57,5 2x1x60 
loppuun 3x3x55
Jullea 3x4x70
Vatsaa, kevyesti jumppaa olkapäille ja ojentajille
Venyttelyt

Alunperin olin ajatellut ottaa kevyesti, mutta en nyt ihan noin kevyesti. Voi perse.
Mentiin aika varman päälle, kisoihin aloitus ehkä jotain 62,5kg. Ottaa päähän, että penkkikunto on huono, mutta "itsepähän olen halunnut näin tiheään kisoja ja voima ei kasva kun koko ajan mennään lähellä maksimia, ei kroppa jaksa..." kertoi Valmentaja. 
OKEI. En odota itseltäni liikoja. Odotan kuitenkin, että kroppa kuitenkin tästä palautuisi kisoihin vähän enemmän. Ja sitäpaitsi vika penkkitreeni ennen kisoja on mennyt joka kerta penkin alle.

Perjantaina kevyet vedot

Lämmittelyt + 2x90 1x100 1x105 1x110 2x3x80
Kapeakyykky 4x40 3x4x50
Kapeapena, lämmittelyt + 4x40 2x3x45 4x40 5x35
Vatsaa, venyttelyt, rullailut

Vedot nyt tuntuivat samalta kuin aina. Yläselkääkin jumittaa ja happi ei kulje. Eilen oli tunnin hieronta, joku hengityslihaskin siellä on kuulemma juntturassa. Pitäisi muistaa paremmin venytellä etupuolta...


Olen innostunut taas piirtämään ja tekaisin valmentajalle hänen lempieläimen.

Keräsin äipän kanssa mustikkapiirakkaan mustikat ja sain yhtä monta hyttysen pistoa kuin itse marjaa. Voi jessus mitä hommaa! Eipähän tarvitse taas vuoteen mennä metsään.

Viikon päästä on kisat eikä edes jännitä. Mukaan on lupautunut lähtemään Anne ja Karo, koska Jari on silloin töissä. Parhaani teen ja tarkoituksena on tehdä lähinnä ehjä kisa ja hyvä mieli. Paino hyppelehtii tasaiseen 57 kilossa ja siinä se saa vielä pari viikkoa pysyä. Pitää varmaan tuota piirakkaa maistaa, kun virallinen koemaistaja Emmi on lomalla Keravalla. Äitin ikävä on kova...

4 kommenttia:

  1. Tuntuu ennemmin olevan sääntö kuin poikkeus että viimeistely treenit menee ihan penkin alle, se ei ainakaan tunnu kisa fiilistä nostattavan vaikka itse kisat menisikin suht suunnitelmien mukaan :) on se jännää miten eri treeni tyylejä on kun ite oon tottunu ottamaan penkissä sarjat aina vähintään kisa maksimilla mutta mieluiten yli, poikkeus tietty ne treenit kun käyn yksinäni salilla, silloin kevennellään pakosta :D

    Hyvä jos "sukkapallosta" on ollut edes pienikin apu :) ja tuttu fiilis tuli taas kyykky postauksesta :D

    Mirvis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Penkissä on ollut yleensä mulla aloitus + 2,5kg-5kg ennen kisoja, mutta nyt kun on tätä onkelmaa ollut yläselän kanssa ja muutenkin oli niin tahmeaa ei kannattanut enempää runnoa vaan antaa paikkojen palautua rauhassa kisapäivään asti. Mä en todellakaan tiedä mikä on penkkikunto tällähetkellä ja onko sitä ollenkaan, sittenpähän tuon näkee. :)

      Poista
  2. Tsemppiä huomiseen! :)

    Mirvis

    VastaaPoista